Monday, May 31, 2010

gagalkah aku?


mud: jap okay jap tak...aiyakk..
cuaca: awan mendung di kala biru...hahaha...

salam semua...

arini aku nak cakap pasal kecewa..kecewa ni macam-macam la..aku nak cite sal kecewa sebab senta...ermm...aku dah cube jadi yang terbaik tapi tetap gagal jugak..pes kena memang peras gila la..tapi takde la sampai menonggeng..hahaha..kalo diikutkan sejarah senta aku, aku banyak kali ditinggalkan..tapi aku tetap terima..sikit pun tak berdendam ngan bekas2 aku..hehe..lum cukup baik neh..maybe aku ni membusankan kot...tak reti kuar detink...kekeke...

erm..baru-baru neh..bekas aku tegur aku kat ym..aku buat biasa la..kawan tetap kawan..tanya kabar..sehat ke tak..life cemane..yang aku tak berape berkenan bila dier asek tanye sal awek kt aku...haish..tulun la..aku lebey suka ckp sal mende len..sikit-sikit duk perli aku..kemon la..sape tinggalkan sape neh..asek doakan aku muga cepat dapat pengganti...cehh bek doakan aku cpt kayes ke..dpt keje ke..ader gak faedah nye..mukan nak ckp aku ni baek..idak gitu ler..juz tanak pikir sal tu dah..aku jadi gini mukan sebab nak kapel mane2 aweks pun..so,jgn pikir idup aku nak kapel2 je..busan la gitu..

aku ader mak ayah nak dijaga..dorang kadang2 tak sehat..tinggal aku sorang je jaga dorang kat umah..sekarang aku pikir sal dorang jek..mende sonok2 neh tulak tepi..heh..

kadang2 aku salu pikir diri aku neh...adakah aku dah ditakdirkan jadi seorang yang sentiasa gagal dalam idup??..ermm..jenuh duk pikir..sampaikan nek uban dah rambut aku ni..hihi..mukan sebab TUA okeyy..im owez swit nineteen..keke..pasan jap..

okaylah..nanti aku conteng2 lagi la kat sini..ader keje nak dibuat jap..cr wit..hihi..daa...c ya!

No comments:

Post a Comment