Sunday, June 13, 2010

semuga bahagia...


mud: oke but ngantok...
cuaca: sejuk pas ujan..beh tido neh..


Assalamualaikum wat sume...

lame da aku tak coret pape kat sini..almaklumla...bz ngan majlis adek..dua minggu aku kepenatan...kemas umah...baru skunk dapat rehat..4hari sebelum majlis adek aku, umah aku tak putus2 org datang..aku tukang wat air..pahtu tukang jamu org makan pun aku..kire sume aku la..tukang masak je kak ipar aku amek kuntrak..ngan adeknye jadi assistant..

sebelum kenduri tuh,umah aku da dijadikan homestay..tak cukup bilik,terpakse tido kat ruang tamu..sedare2 aku la..ramai sampai tak cukup ruang..dorg da rupe cam mangsa tsunami pun ader..haha..aku tido ngan mak,okee..siap mak aku dodoikan lagi..hauahauha..

mase majlis penikahan adek aku kt umah kteorg, ader la sorang kawan ayah aku ni..dier handle saun system sume..ayah aku upah dier jadi mc arituh tapi dier tuko posisi lak..jadi bidioman..tau aper tu bidioman..tkg amek bidio..padahal adek aku dah ader tkg bidio nye..watpe amek bidio byk2..haih..dala asek anak dier je jadi penyanyi taim tuh..sore oke tapi upe takde..try la mekap2 sikit...baru org pandang,dek...
aku mukan nak kutuk...juz nak meluah...ayah aku pulak asek beking kawan dier tuh jek...jgn sampai termakan budi,dah la..kang org ngungkit,name kte gak yang burok..iye idak..
tapi takpela..mende da jadi...nak kate ape lagi...nasi suda menjadi bubor..hihi...

aku sebenarnye lapoo neh...nak makan chezy wedges...uwaaaaa.....

No comments:

Post a Comment