Sunday, May 30, 2010

antara aku,kau dan dia...


mud: okay-okay aje..
cuaca: malam yang dingin...pas ujan..

salam semua...

alhamdulillah dipanjangkan umo untuk mencoret serba sikit kt blog aku neh...lame tak jenguk..rindu plak asenye..

ermm..banyak yang berlaku pd diri aku sebelum..lagi-lagi yang berkaitan ngan hati dan perasaan..kan beh kalo takde perasaan..takde la ase peras yang amat..hehe...

awak,,sebelum tu saya nak mintak maaf atas aper yang berlaku antara kita aritu..tak sangka kita berperang beso..berselisih paham..jaat-jaat saya pun saya tak khianati awak..awak tetap kawan saya..ermm...

mse awak takde neh..saya berpikir dan banyak kali berpikir aper yang awak ckp kat saya aritu..saya terlalu pentingkan diri..sampaikan mase awak untuk pemeli takde..disebabkan saya nak awak layan saya je..baru saya sedar selama ni saya selfish..saya bersalah kat dier..nape saya terlalu kejam tak pk ati dan perasaan dier..saya cube letakkan diri saya dalam situasi itu..haishh...

now saya da amek keputusan cube kurangkan mase ngan awak...saya nak awak spend taim lebih mase ngan dier..dier lebih penting dr saya..orang sebaek dier susah nak cari..yang memahami diri awak..terima diri awak seadanya...cukup bertuah dier dapat awak..maafkan saya k...walaupun susah nak terima tapi saya kene terima gak..awak milik org len..sedeh memangla sedeh..demi nak jaga ati awak dgn dier,saya kena wat...ape yang kita suka tak bermaksud baek untuk kita dan aper yang kita tak suka tak bermaksud tak baek untuk kita...

ape2 pun terjadi awak tetap kawan saya dunia dan akhirat..saya pernah sayangkan awak, maseh sayangkan awak dan akan terus sayangkan awak sampai biler2..of what u were and what u are..

kalo saya dah sayangkan seseorang itu, saya akan sayang sepenuh hati...walaupun cume seorang kawan..ur my best buddy...dari dulu dan selamanya......peace!


No comments:

Post a Comment