Sunday, May 9, 2010

aku tetap aku...

mud: sedey..bengang..
cuaca: jap2 mendung..jap2 panas..

salam sume...aku kembali lagi untuk coret2 segala-gala kat sni...ermm..pes aku nak ucapkan samat ari ibu wat mak aku..puan ratna dan mama angkat ku..puan ct ayda..leb both op u so much...

aku senonye nak menyatakan ketidakpuashatian kat adek badek aku..dorang layan aku cam tak ujud..terasa aku ni cam anak pungut..biler perlu aku jek,baru cari aku..tecik ati aku yang memang dah setia tecik neh...tapi aku bersabar jek..tak cakap aper pun..aku lebih suke berdiam diri dari merungut..

aku sentiasa ingat kate2 ustaz neh..ada manusia bersifat wali kecil..iaitu sentiasa redha,tenang menghadapi aper jua kesusahan dan kerumitan dalam idup..terima dugaan ngan sabar..jaga ibubapa sebaek mungkin(walaupun dorang tak penah nampak pergorbanan yang aku wat)...

korang nak tau tak(pada sape yang kenal aku la..)aku skunk da jadi seorang yang makin pendiam...senyum di bibir tapi ati terluka..(sape tau..)hina sangat ke aku kat mate dorang?????dorang tak penah tanye ape masalah aku..aku jenis jaga ati dorang tapi dorang tak penah pun jaga ati aku..aku taulah aku jenis tak merungut...sekurangnye tanyelah ape masalah aku..aku saket,aku senyap jek..nanges surang2 dalam bilek..

seyes cakap aku jenis tak reti tunjuk sayang aku kt pemeli aku..beruntung korang dapat adek badek yang tak penah berkira ngan korang...care ngan korang...kadang2 aku ase cam idup surang2...ermmm

takpelah...aku redha jek...aku lebih senang pendam dr luah kt dorang...dorang tak perlu tau...apepun AKU TETAP AKU...

No comments:

Post a Comment