Sunday, March 6, 2011

terluka lagi...


mud : kecewa
coce : malam yang suram

salam semua...

malam ni mud aku tak berapa okay...aku merasakan diri aku betol-betol penat..bukan penat luaran..tapi penat dalaman...maksudku..ialah hati aku...aku da penat tuk jelaskan yang aku tiada perasaan lagi pada mana-mana gadis kecuali si dia...aku sayang sangat kat dia..percaya kat dia...tapi masalah yang aku hadapi sekarang, dia tak percaya kat aku...terlalu susah untuk dia bagi peluang pada diri dia sendiri tuk meletakkan kepercayaan terhadap aku...aku sedar kesilapan aku yang dulu...aku yakinkan dia yang aku takkan buat kesilapan itu lagi...

aku menangis..terasa diri ku sudah kalah...tiap kali dia ungkit kembali kisah itu, aku menangis dan menangis sampai kering airmataku..aku bayangkan diri aku jatuh tersungkur tapi aku gagahkan jua untuk bangun...pertahankan dan buktikan diriku tidak seperti dulu..aku berani bersumpah hanya dia yang aku sayang...tapi bagi dia itu tidak cukup untuk buktikan yang hati aku hanya untuk dia...aku buntu...termenung sendirian..sentiasa berfikir..apa yang harus aku buat...apapun aku terima semua ni dengan redha..mungkin ini dugaan tuk aku..apa yang aku mampu buat, aku bersabar..tetap bersabar..aku ingat lagi kata-kata dia...sabar itu penawar...

setiap kali aku 'down' pasal mende yang sama, aku pujok diri aku..malam ni aku betol-betol terluka lagi...Ya ALLAH...tabahkanlah hatiku ini...

No comments:

Post a Comment