Thursday, March 3, 2011

akhirnya....ku MILIKMU...


mud : okay-okay aje..
cuaca : panas di malam hari..

salam sume...lama giler aku tak cunteng-cunteng kat sini...suda bebulan blog aku bersawang lelabah..eh ada ke lelabah?kahkah..sukati aku je taip gitu...sejak ada pesbuk, aku suda jarang nk beblog...bkn apa..kt sana ramai kengkawan..leh burak-burak..sepak-sepak..tajang-tajang...hehe..tapi sekarang takde rasa best mcm dulu...aku tak tau kenapa..maybe dorang da tak suke kat aku kot...erm...

aku sekarang tengah berbahagia ngan awek pujaanku...sebelum ini aku penah bercerita pasal dia..akhirnya terbuka juga hati dia untuk aku..aku happy sangat..berbaloi jugak aku tunggu dia..ekeke...tapi mula-mula bersama, banyak jugak dugaan yang aku alami...dan banyak jugak kesilapan aku buat...kesian dia..jadi mangsa keadaan...padahal aku yang mulakan..

dulu aku akui aku terlalu pentingkan diri sendiri...tanpa memikirkan hati dan perasaan dia...sekarang baru aku menyesal atas kesilapan aku...kalaulah masa boleh undur balek, akan aku ubah kesilapan itu menjadi sesuatu yang indah...

memang menyesal sangat..menyesal jatuh hati kat perempuan lain...itu kesilapan PALING BESAR aku buat kt dia...mujurlah dia tidak ambil keputusan tinggalkan aku..dia bagi peluang kat aku..tapi aku tetap buta hati..masih tidak nampak pergorbanan dia...berbulan-bulan mengalirkan airmata untuk aku...doa untuk aku...agar aku berubah...kenal yang mana intan..yang mana kaca.....aku bagi ruang kt diri aku..perlahan-lahan aku tinggalkan dan lupakan kesilapan itu...baru aku tau..selama ini aku banyak menghabiskan masa bersama orang yang pernah mengaibkan aku..terlalu bodohnya aku masa itu..kerana pejamkan mata, pekakkan telinga dan memaafkan org itu...

sekarang aku sudah berubah...berubah untuk diri aku..tapi ramai cakap aku berubah sebab si dia...kalau aku berubah kerana dia, itu bukan ikhlas namanya...aku berubah jadi seorang yang tidak terlalu cepat percaya dengan org2 yang baru aku kenal...seorang yang berpendirian tetap...tegas dan tidak pentingkan diri...insyaAllah...semua itu dalam proses...aku buat satu persatu...si dia je yang banyak bagi semangat kat aku....terima kaseh sayang...akhirnya..kau jadi MILIKKU.... :)



No comments:

Post a Comment